Garanti ve İade

Garanti, İade, Değişim

İade ve değişim işlemlerinde kargo ücretini 1 kez Jump karşılar. 2. kez yapılan değişim veya iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir. Ücretsiz değişim ve iade için ürünü UPS KARGO ile göndermeniz gerekmektedir. Diğer kargo şirketleri ile gönderim yapmak için , 'kargo ücreti ödenmiş' olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Aksi takdirde gönderilen paket kabul edilmeyecektir.

Siparişimi iptal etmek istiyorum

Siparişinizi iptal etmek için aynı gün içerisinde iade,değişim formunu eksiksiz doldurarak iptal nedenini belirterek bilgi göndermeniz gerekmektedir.

Satın aldığım üründen memnun kalmadığımda ne yapmalıyım?

Satın almış olduğunuz ürünün normal kullanım şartları içerisinde üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle bozulduğunu ya da üründen memnun kalmadığınız düşünüyorsanız, bu talebinizi iade,değişim formunu eksiksiz doldurarak müşteri temsilcimizi bilgilendirmeniz gerekmektedir.

İade işlemleri

Sipariş ettiğiniz ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra özenle paketlenir. Firmamız iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. Teslim alındıktan sonraki 7 gün içerisinde bilgi verilmeyen ya da satılabilirliği bozulan ürünler, Jump tarafından iade alınamayacaktır.

Sipariş ettiğim ürünü değiştirmek istiyorum?

Ürün değişimi aynı model de beden değişimi için gerçekleştirilir. Ürün değişimi için alınan ürünün hiç giyilmemiş ( prova hariç ) olması gerekmektedir. Sadece sitemizdeki iade,değişim formunu doldurularak , değiştirme işlemi için yönlendirme bu e-posta aracılığı ile yapılır. Jump, kendisinden kaynaklı ürün problemleri için iadelerin dışındaki ürünlerin iade kargo ücretlerini karşılamakla yükümlü değildir.

İade durumunda ödememi ne zaman geri alabilirim?

Kredi kartı ile yaptığınız ödemelerde ürün tutarı, iade talebiniz onaylandıktan ve size bildirilir bildirilmez hafta içi aynı gün içerisinde bankanıza iade edilecektir. Bu tutarın bankaya devrinden sonra hesaplarınıza yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, olası gecikmelere şirketimiz herhangi bir müdahalede bulunamayacaktır. Kredi kartınıza iade edilen tutarın banka tarafından hesabınıza yansıtılması ortalama 1 ile 2 haftayı bulabilmektedir.

Siparişim eksik, yanlış ya da zarar görmüş olarak teslim edilirse ne yapmalıyım?

Siparişinizi teslim eden kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyip, ürünü teslim almamalısınız.Jump Müşteri Online Satış Müşteri Hizmetleri ile telefon ya da e-posta yoluyla iletişime geçerek gerekli bilgilendirmeyi yaptığınızda siparişiniz tekrar gönderilecek ve kargo masrafları Jump tarafından karşılanacaktır.

Satın aldığım ürün defolu çıktığında ne yapmalıyım?

Sipariş ettiğiniz ürünler, dikkatle kontrol edildikten sonra özenle paketlenir. Üretimden kaynaklanan bir hata ile size gönderildiyse, garanti veya sorumluluk süresi içerisinde ürününüzü değiştirebilir veya iade edebilirsiniz. İade ve değişim işlemi için iade,değişim formunu eksiksiz doldurarak sorununuzu bildiriniz, e-mail ulaştıktan sonra kontrol edilerek tarafınıza bilgi verilecektir.

Kargo Teslim Süreleri

www.Jump.com.tr'den yaptığınız alışverişler 1-3 işgünü içerisinde Kargoya teslim edilir. Yurtiçi teslim süreleri yaklaşık 1-3 gün dür.